Тому, для недопущення подібних ситуацій, дуже важливо вчасно передавати покази лічильника до ОСР, для того, щоб постачальник мав можливість сформувати коректні рахунки для сплати.
Після погашення заборгованості, а також оплати рахунку за послуги оператора системи розподілу, відновлення електропостачання відбувається, відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, протягом 3 робочих днів у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості.
Для переоформлення особового рахунку і отримання паспорту точки розподілу, в першу чергу, необхідно звернутися до Вашого оператора системи розподілу ПАТ «Запоріжжяобленерго» або АТ «Укрзалізниця», який і надасть перелік документів, необхідних для переоформлення.
Для переоформлення особового рахунку в ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» новому власнику нерухомого майна необхідно звернутися до центру обслуговування клієнтів Товариства з наступними документами (копіями):
1. Документи, які надає оператор системи розподілу:
• паспорт точки розподілу;
• договір про надання послуг з розподілу електричної енергії;
• відомості про розрахунковий засіб обліку;
• акт технічної перевірки розрахункового засобу обліку (за наявності).
2. Паспорт нового власника особового рахунку.
3. Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера нового власника особового рахунку.
4. Документи про право власності нерухомого майна.
1. Звернутись до оператора системи розподілу:
• ПАТ «Запоріжжяобленерго» 0 800 304 502;
• АТ «Укрзалізниця» (063) 465 98 84.
2. Звернутись до центру обслуговування клієнтів ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» для оформлення заяви на коригування обсягів споживання.
Для аутентифікації необхідно надати:
• номер особового рахунку (о/р)
• ПІБ власника о/р
• адресу.
Також стан рахунку буде доступним для перегляду після реєстрації в Особистому кабінеті на сайті ТОВ «Запоріжжяелектропостачання».
Питання коригування показів знаходиться в компетенції оператора системи розподілу:
• ПАТ «Запоріжжяобленерго» 0 800 304 502;
• АТ «Укрзалізниця» (063) 465 98 84.
ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» сформує новий рахунок за спожиту електроенергію після надходження скоригованих даних від ОСР.
Зверніть увагу, що при сплаті рахунків за спожиту електричну енергію в призначенні обов’язково потрібно вказати особовий рахунок та адресу.
Пам’ятайте, що правильно вказаний особовий рахунок та адреса — запорука швидкого та коректного зарахування коштів.
2. Некоректно вказані реквізити одержувача.
Ознайомитись з правильними реквізитами для оплати спожиту електричну енергію можна за посиланням.
Щоб уникнути таких прикрих помилок, радимо бути уважними та обов’язково перевіряти правильність внесення даних при оплаті спожитої електроенергії.
В разі, якщо Ви помітили невідповідності між сплаченими та зарахованими коштами, одразу зателефонуйте за номерами, вказаними на сайті Товариства, або відвідайте центр обслуговування клієнтів ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» і напишіть відповідну заяву для з’ясування причин некоректного зарахування коштів. Не забудьте додати до звернення копію квитанції про сплату коштів, які не зарахувались на ваш особовий рахунок.
Якщо і цей спосіб виявився не дієвим, радимо звернутися до Кол-центру Товариства за номером телефону (061) 228 22 20.