ЯК ВІДКОРЕГУВАТИ ПОКАЗИ ЛІЧИЛЬНИКА

Шановні споживачі електричної енергії!

У випадку, якщо в отриманому Вами рахунку за спожиту електричну енергію зазначені некоректні покази електролічильника рекомендуємо звернутись до оператора системи розподілу.

Для споживачів ПАТ «Запоріжжяобленерго»:

  • Електронною поштою: надішліть Ваші фактичні покази на електронні скриньки pokaz@zoe.com.ua або IKC@zoe.com.ua,  ОБОВ’ЯЗКОВО вкажіть номер договору з ПАТ «Запоріжжяобленерго» (так званий «старий» номер рахунку), адресу та ПІБ особи, з якою укладено договір.
  • Телефоном: зателефонуйте до кол-центру за номером 0-800-304-502 – оператори допоможуть вирішити це питання.
  • Через сайт ПАТ «Запоріжжяобленерго»: зайдіть на сторінку «Передати покази» за посиланням, заповніть форму та передайте Ваші фактичні покази лічильника.
  • Завітайте до Центрів обслуговування споживачів у м. Запоріжжя або до адмінбудівель Запорізького РЕМ, Вільнянського та Новомиколаївського районних відділень та покладіть Ваше звернення на корегування показів до встановленої там спеціальної скриньки (зразок заповнення звернення – безпосередньо на скриньці). Крім фактичних показів, ОБОВ’ЯЗКОВО вкажіть номер договору з ПАТ «Запоріжжяобленерго» (так званий «старий» номер рахунку), адресу та ПІБ особи, з якою укладено договір.

Адреси Центрів обслуговування споживачів у м. Запоріжжя:

  • вул. Кияшка 7;
  • вул. Володимира Грищенка 25;
  • вул. Поштова 73.

Споживачам АТ «Укрзалізниця» радимо зателефонувати за номером: (063) 465 98 84.