КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ — БАЗОВА КОМПЕТЕНЦІЯ СУЧАСНОСТІ

Клієнтоорієнтованість — базова компетенція сучасності, тому успішні компанії турбуються про її розвиток у працівників.
Ми не стоїмо осторонь, для нас важливе розуміння принципів клієнтоорієнтовності, безперервне покращення стандартів обслуговування, отримання своєчасного і конструктивного зворотного звʼязку.
Будь-яка компетенція потребує розвитку, але насамперед, необхідне навчання, тому ми розпочали програму розвитку для персоналу, щоб структурувати знання, дати поштовх до дій та змін задля покращення процесів.
Так, для працівників ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» був організований та проведений тренінг «Клієнтоорієнтованість».
Тренінг «Клієнтоорієнтованість» для нас — це вихід за рамки традиційного навчання й мислення, пошук ефективних шляхів розв’язання поставлених проблем і набуття нових професійних навичок та умінь.