До уваги споживачів!

Відповідно до інформації розміщеної на сайті НКРЕ КП: «відповідно до глави 6 розділу ХІІІ Кодексу комерційного обліку (ККО), у разі виявлення в платіжному документі помилкових показів лічильника, споживач зобов’язаний, повідомити про це електропостачальника та оператора мережі. Представник електропостачальника або оператор мережі повинен протягом 5 днів від дня подання заяви перевірити рахунок, а в разі потреби, протягом 20 днів перевірити лічильник та повідомити споживача про результати перевірки.

 

При цьому, з урахуванням відокремлення діяльності з постачання та розподілу електричної енергії, яке відбулось на ринку:

  • у разі виявлення в рахунку невідповідності показників засобу обліку та визначеного обсягу електричної енергії споживач повідомляє про це оператора системи розподілу (ОСР),який у свою чергу здійснює коригування показів, або у разі потреби, протягом 20 днів перевіряє лічильник та повідомляє про результати споживача і постачальника універсальних послуг (ПУП);
  • у разі виявлення невідповідності в рахунку застосування тарифів, пільг, не врахування здійснених оплат тощо, а також з метою здійснення звірки оплаченої та нарахованої електричної енергії побутовий споживач має звернутись до постачальника універсальних послуг (ПУП).»

Таким чином, у разі виявлення в рахунку невідповідності показників засобу обліку, Вам необхідно повідомити про це оператора системи розподілу (ОСР) , яким є ПАТ «Запоріжжяобленерго» або АТ «Укрзалізниця»