Багатоканальний кол-центр
Для отримання в телефонному режимі фахової консультації або роз’яснення з питань, що стосуються послуг електропостачання, телефонуйте за номером:
або пишіть на електронну адресу:
Обов’язково надайте інформацію, для проведення Вашої аутентифікації:
- Номер особового рахунку (о/р)
- ПІБ власника о/р
- Адреса
- Контактний номер телефону (електронна адреса)
Кол-центр надає інформацію щодо:
- загальних умов електропостачання;
- порядку укладення договорів;
- чинних тарифів на електричну енергію;
- порядку розрахунків за спожиту електричну енергію, реквізитів для оплати спожитої електричної енергії та термінів оплати;
- стану рахунку споживача (оперативну інформацію щодо обсягу спожитої електричної енергії (у т.ч. за періодами часу доби), суми нарахування, отриманого платежу, а також динаміку обсягів електроспоживання та здійснених платежів за попередні розрахункові періоди), за умови ідентифікації споживача;
- порядку надання пільг та субсидій на оплату спожитої електричної енергії;
- порядку реєстрації (супровід реєстрації) в особистому кабінеті споживача на веб-сайті Товариства;
- порядку зміни електропостачальника;
- порядку відключення/відновлення електроспоживання Споживача;
- порядку подання та термінів розгляду електропостачальником звернень, скарг, претензій та заявок, у відповідності до стандартів якості надання послуг електропостачальника;
- розпорядку роботи, місцезнаходження та контактів структурних підрозділів Товариства, а також операторів систем розподілу;
- з інших актуальних інформаційних питань, які належать до компетенції Кол-центру Товариства.