ЗМІНА ВЛАСНИКА ОСОБОВОГО РАХУНКУ. Що потрібно робити та які необхідні документи

Після придбання квартири або будинку, отримання нерухомості в дар або в спадщину, відбувається реєстрація права власності. Після чого необхідно переоформити особові рахунки з усіх комунальних послуг, в тому числі і з електроенергії.

Договір на постачання електроенергії може бути укладений тільки з власником житла, тож якщо Ви ним стали, про це необхідно повідомити Постачальника електричної енергії ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» та Оператора системи розподілу ПАТ «Запоріжжяобленерго» або АТ «Укрзалізниця».

Змінити власника рахунку можна звернувшись до центрів обслуговування клієнтів ТОВ «Запоріжжяелектропостачання», з наступним пакетом документів:

1. Документи, які надає оператор системи розподілу:
— паспорт точки розподілу;
— договір про надання послуг з розподілу електричної енергії;
— відомості про розрахунковий засіб обліку;
— акт технічної перевірки розрахункового засобу обліку (за наявності).
2. Паспорт нового власника особового рахунку.
3. Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера нового власника особового рахунку.
4. Документи про право власності нерухомого майна.
Після укладання договору Ви станете власником особового рахунку споживача, матимете всю інформацію щодо нарахувань та оплат і зможете самостійно вирішувати всі питання щодо електропостачання, наприклад, онлайн через Особистий кабінет або Мобільний додаток.

При цьому договір з попереднім власником скасовується автоматично, тобто він не матиме доступу до Вашої персональної інформації.

Звертаємо увагу:
Важливо вчасно змінити власника рахунку після отримання житла у спадок. Якщо смерть попереднього споживача підтверджено, а новий власник не оформив договори на постачання та розподіл, це може призвести до відключення електроенергії.
Якщо власників двоє та більше необхідно додати заяву про те, що інші не проти того, щоб особовий рахунок був оформлений на одного з власників. Також необхідно додати документи інших власників.