СТАНДАРТИ РОБОТИ З КЛІЄНТАМИ − СТАНДАРТИ КОМУНІКАЦІЙ ПО ТЕЛЕФОНУ

Основою успішної телефонної розмови є компетентність, тактовність, доброзичливість, бажання швидко і ефективно вирішити запит клієнта або надати допомогу для його вирішення. Тож для працівників ТОВ «Запоріжжяелектропостачання», які постійно навчаються та вдосконалюють свої професійні навички в цьому напрямку, було організовано та проведено тренінг «Стандарти роботи з клієнтами − стандарти комунікацій по телефону».
В рамках тренінгу розбирали ключові навички обслуговування, правила телефонної комунікації з клієнтами.
Такі навчання допомагають нашим фахівцям підвищувати рівень компетенції. Лише розуміючи свого клієнта та знаючи його потреби можна надавати якісні послуги.

Навчаємось для якісного обслуговування, вдосконалюємось заради наших клієнтів.
Завжди зі світлом у серці до Вас! ТОВ «Запоріжжяелектропостачання»