До уваги запоріжців!

ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» продовжує дистанційний режим роботи персоналу до 14 жовтня 2022 року включно!
Через збільшення кількості та частоти обстрілів цивільної інфраструктури м.Запоріжжя з боку окупаційних військ рф, ТОВ “Запоріжжяелектропостачання” з 7 жовтня 2022 року перевело персонал на дистанційний режим роботи, який триватиме по 14 жовтня 2022 року включно.
Таке рішення ухвалено, аби не наражати наших працівників та клієнтів на небезпеку, адже напередодні опалювального сезону об’єкти електроенергетики – у тому числі й адміністративні будівлі енергокомпаній – стали однією з ключових мішеней ворога.
У зв’язку із цим включно по 14 жовтня тимчасово ПРИПИНЯЄТЬСЯ ПРИЙОМ СПОЖИВАЧІВ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ у Центрах обслуговування споживачів, так само припиняється видача рахунків на оплату юридичним споживачам та прийом іншої документації від юридичних споживачів «наживо».
На час дії дистанційного режиму роботи обслуговування споживачів здійснюватиметься за допомогою електронних сервісів та в телефонному режимі :
• за телефонами фахівців Центру обслуговування споживачів м.Запоріжжя,
для населення: 063-8400432, 063-8400459, 063-8400559, 063-8400565, 063-8401431, 050-4570637, 067-6119688, 050-4570638, 067-6116876, 050-4570632, 067-6120458, 050-4570640, 067-6120706, 050-4570639, 067-6120813.
для юридичних споживачів : 063-8400397, 063-8400404, 063-8400557, 063-5354926, 063-8400375, 063-8400381, 063-8400292, 063-8400428, 063-8400396, 063-8400419,
063-5354902,.063-8400321.
• за телефонами: Call-Центру 061-2282220 та Інформаційно-консультаційного центру ТОВ “Запоріжжяелектропостачання” 063-8400201, 063-8400145, 063-8399662;
• через зворотній зв’язок в “особистому кабінеті споживача” на офіційному сайті zpep.com.ua;
• скарги, звернення, запити, можна надіслати на електронну скриньку інформаційно-консультаційного центру ТОВ “Запоріжжяелектропостачання” ikc@zpep.com.ua.
НАГАДУЄМО!!
ТОВ “Запоріжжяелектропостачання” до 14 числа місяця наступного за розрахунковим направляє до усіх пунктів прийому комунальних платежів, відділень банків, платіжних систем в мережі інтернет, відділень АТ “Укрпошта” інформацію по побутовим споживачам щодо нарахованих до оплати сум за спожиту електричну енергію. Тому споживач, звернувшись установ, які здійснюють прийом платежів від населення, в тому числі до відділень АТ “Укрпошта”, за номером свого особового рахунку по оплаті за електричну енергію, має можливість отримати інформацію щодо нарахованої суми до оплати за спожиту електричну енергію за останній розрахунковий період та, за наявності, суму заборгованості за спожиту електричну енергію у минулі періоди.
Рахунки на оплату за спожиту електричну енергію юридичним споживачам направляються нашими фахівцями на електронні скриньки та месенджери.

ЩЕ РАЗ ЗВЕРТАЄМО УВАГУ!
включно по 14 жовтня ЦЕНТРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ТОВ “Запоріжжяелектропостачання” м.Запоріжжя працюватимуть дистанційно та НЕ ПРИЙМАТИМУТЬ ВІДВІДУВАЧІВ!!!
З метою забезпечення безпеки споживачів електроенергії та працівників енергокомпанії все спілкування здійснюватиметься ВИКЛЮЧНО У ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ!!!
Приносимо вибачення за вимушені незручності, але наразі вимоги безпеки є пріоритетними.
Бережіть себе!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
Завжди зі світлом у серці до Вас