Відповідно до постанови НКРЕКП від 30.12.2024 р. №2408 «Про затвердження Змін до Правил роздрібного ринку електричної енергії» з 01.04.2025 року скарги споживачів щодо захисту прав та законних інтересів, які були порушені рішеннями чи діями (бездіяльністю) електропостачальника, які раніше розглядалися Інформаційно-консультаційним центром ТОВ “Запоріжжяелектропостачання” в межах чинного законодавства, розглядатимуться новим підрозділом Товариства – Центром розгляду скарг.
Відтепер у Центрі розгляду скарг з метою об’єктивного, неупередженого розгляду скарг фахівці розглядатимуть скарги заявників за удосконаленою процедурою та діятимуть відповідно до Примірного Положення про Центр розгляду скарг, а звернення, які не є скаргами, розглядатимуться у загальному порядку.
Скарга – звернення заявника з вимогою про поновлення прав та захист законних інтересів, порушених рішеннями, діями (бездіяльністю) електропостачальника.
Спеціалісти Центру розглядатимуть скарги, які подано у письмовій чи електронній формі у строк не більше одного місяця з дня її надходження, а скарги, які не потребують додаткового вивчення – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів з дня їх отримання.
Звернутися до Центру розгляду скарг можна зі скаргами щодо спірних питань з розрахунків за електричну енергію, укладання та дотримання договорів про постачання електричної енергії, застосування цін (тарифів) на електричну енергію, у яких порушено права та законні інтереси споживачів електричної енергії та які не вирішені по суті за результатами розгляду звернень до Центру обслуговування клієнтів Товариства.
Надсилати скарги, оформлені за встановленою формою можна на поштову адресу: 69011, м. Запоріжжя, вул. Олександрівська, 35 або на електронну адресу canc@zpep.com.ua,
Звертаємо увагу, що питання невідповідності показів лічильника та обсягів споживання електричної енергії у рахунках на оплату належать до компетенції операторів системи розподілу електричної енергії — ПАТ “Запоріжжяобленерго” та АТ “Укрзалізниця”.
Дізнатися про хід розгляду скарги та строки її розгляду можна за телефонами:
063-840-01-45, 063-839-96-62 .
Графікроботи Центру розгляду скарг:
понеділок — четвер з 7:30 до 16:15
п’ятниця з 7:30 до 15:00
обідня перерва з 12:00 до 12:30
субота, неділя — вихідні дні