Одним із головних пріоритетів ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» є постійне підвищення рівня клієнтського сервісу, саме тому, для оцінки якості надання послуг ми впровадили механізм зворотного зв’язку з клієнтами — після отримання послуг в Центрах обслуговування клієнтів м. Запоріжжя (ЦОК), відсканувавши QR код з іменних табличок фахівців, клієнти мають можливість пройти онлайн анкетування та оцінити якість обслуговування, надати пропозиції щодо її покращення.
Щиро дякуємо всім, хто скористався QR кодом і пропонуємо нашим клієнтам і надалі використовувати цей механізм. Ми завжди відкриті для Ваших пропозицій щодо якості надання послуг! Завжди зі світлом у серці до Вас! ТОВ «Запоріжжяелектропостачання»