30 грудня Запорізька область перейшла до “жовтої” зони епідеміологічної небезпеки. Відповідне рішення 28 грудня 2021 року ухвалили під час засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій. Отже, заборона на відключення електропостачання побутових споживачів через заборгованість, яка діяла лише на період «червоного» рівня карантину та 30 днів після його завершення, з 29 січня 2022 року припиняється.
Наразі ТОВ “Запоріжжяелектропостачання” вже розпочало передбачені чинним законодавством підготовчі заходи по відключенню від електропостачання помешкань споживачів, які заборгували за спожиту електроенергію, а саме:
— більш ніж 9,5 тис. боржників через відділення АТ “Укрпошта” направлені попередження про припинення електропостачання із зазначенням в ньому суми боргу та запланованої дати відключення;
— переліки боржників, помешкання яких підлягають знеструмленню направлені до операторів систем розподілу (ПАТ “Запоріжжяобленерго” та АТ “Укрзалізниця) для організації та в подальшому виконання робіт з відключення від електромереж;
— для спрощення споживачами оплати, інформація щодо наявних сум заборгованості та сум поточних нарахувань направлена до організацій та банківських установ, які здійснюють прийом платежів від населення за комунальні послуги.
Важливо знати, що сплачені кошти надходять до ТОВ “Запоріжжяелектропостачання” на протязі 3-5 днів в залежності від того, через яку організацію чи банківську установу здійснена оплата, при цьому вихідні та святкові дні не враховуються. Наголошуємо, що кошти мають надійти на рахунок ТОВ “Запоріжжяелектропостачання” ДО ДАТИ ВІДКЛЮЧЕННЯ, враховуючи роботу банківської системи. Зверніть увагу, у випадку приїзду бригади по відключенню, пред’явлення їм платіжного документу не є підставою для скасування заходів з відключення.
Вкотре наголошуємо, що наше Товариство не має намірів залишити без електрики оселі мешканців, тому наполегливо пропонуємо споживачам, які заборгували за електроенергію, якнайшвидше розрахуватись та уникнути знеструмлення помешкання.
Важливо усвідомити, що відключення електропостачання несе за собою не тільки побутові незручності, але й додаткові фінансові витрати. Адже, окрім боргу, споживачу потрібно буде оплатити послугу повторного підключення і чекати чергу на відновлення електропостачання 3-5 робочих днів. Тому краще завчасно подбати про розрахунок за спожиту електроенергію, не чекаючи повідомлення про її відключення та самого відключення. Якщо ж таке отримаєте, то уникнути вимкнення ще цілком можливо. Для цього необхідно повністю оплатити суму боргу та ОБОВ’ЯЗКОВО повідомити про це постачальника.
Дізнатись стан свого особового рахунку можна:
- в особистому кабінеті споживача
- за телефоном Кол-центру (061) 228-22-20
- за номерами телефонів фахівців наших міських та районних відділень, які розміщені на сайті zpep.com.ua в розділі “Контакти”
- в пунктах прийому платежів, банківських установах та на їх онлайн сервісах.
Сподіваємось на Ваше порозуміння та на своєчасну оплату.
Завжди зі світлом у серці до Вас.