Увага мешканцям!  Як діяти у разі припинення постачання електричної енергії за заборгованість!!!

Насамперед слід знати та усвідомлювати, що помешкання мешканців України по закону підлягають відключенню  від електропостачання, якщо у них є заборгованість більше ніж за 1 місяць,  незалежно від суми боргу.   Також згідно чинного законодавства нині заборона на відключення електроенергії боржникам діє лише у регіонах, де буде встановлений «червоний» рівень епідемічної небезпеки та протягом 30 днів після його скасування.  У всіх інших випадках українців, що мають борги за електроенергію, постачальник повинен  відключити від послуг.

Спочатку боржнику надсилають попередження, а вже у разі його ігнорування відключають від послуг.  Необхідно мати на увазі, що згідно до вимог пункту 7.5 Правил роздрібного ринку електричної енергії, датою отримання попередження вважається дата його особистого вручення, що підтверджується підписом одержувача та/або реєстрацією вхідної кореспонденції, або третій календарний день від дати отримання поштовим відділенням зв’язку, в якому обслуговується одержувач (у разі направлення поштою рекомендованим листом).

Якщо вже виникла така ситуація і заборгованість не погашена, а електропостачання було припинено, необхідно зробити кілька кроків, щоб послугу знову підключили.

Якщо відключення відбулося за борги з постачання електроенергії,  споживачу необхідно:

  1. Сплатити в повному обсязі суму заборгованості на рахунок ТОВ “Запоріжжяелектропостачання”. Це можна зробити будь-яким зручним способом: онлайн на офіційному сайті ТОВ “Запоріжжяелектропостачання”, в пунктах прийому комунальних платежів та банківських установах (АТ “Укрпошта”, Запоріжзвʼязоксервіс”,  Ощадбанк, Приватбанк, Метабанк, Монобанк тощо).
  2. Звернутися до відділення ТОВ “Запоріжжяелектропостачання” та отримати рахунок на оплату послуги повторного підключення (включає вартість відключення за борги та відновлення електропостачання і сплачується за іншими реквізитами).
  3. Одночасно подати заяву про відновлення електропостачання.

ТОВ “Запоріжжяелектропостачання”  направить до оператора системи розподілу електричної енергії (ПАТ “Запоріжжяобленерго” або АТ “Укрзалізниця”) заявку на відновлення електропостачання помешкання споживача. Термін відновлення та вартість послуги повторного підключення для кожного споживача може відрізнятися. Це залежить від місця розташування помешкання,  способу приєднання електромереж, місця відключення, тощо.

ТОВ “Запоріжжяелектропостачання” закликає споживачів, які мають заборгованість за спожиту електроенергію :  не очікуйте попередження та припинення електропостачання, сплатіть заборгованість, чим саме  уникніть  негативних наслідків,  клопотів та зайвих витрат з відновлення послуги електропостачання.

 

Завжди зі світлом у серці до Вас.