Багатоканальний кол-центр
Для отримання в телефонному режимі фахової консультації або роз’яснення з питань, що стосуються послуг електропостачання, телефонуйте за номером:
або пишіть на електронну адресу:
Обов’язково надайте інформацію, для проведення Вашої аутентифікації:
- Номер особового рахунку (о/р)
- ПІБ власника о/р
- Адреса
- Контактний номер телефону (електронна адреса)
Кол-центр надає інформацію щодо:
✓ загальних умов електропостачання;
✓ порядку укладання договорів;
✓ чинних тарифів на електричну енергію;
✓порядку розрахунків за спожиту електричну енергію, реквізитів для оплати спожитої електричної енергії,термінів оплати та коректності зарахувань;
✓стану рахунку споживача (оперативну інформацію щодо обсягу спожитої електричної енергії (в т.ч. за періодами часу доби), суми нарахування, отриманого платежу, а також динаміки обсягів електроспоживання та здійснених платежів за попередні розрахункові періоди), за умови ідентифікації споживача;
✓ порядку надання пільг та субсидій на оплату спожитої електричної енергії;
✓ порядку реєстрації (супровід реєстрації) в особистому кабінеті споживача на веб-сайті Товариства;
✓ порядку зміни електропостачальника;
✓ порядку відключення/відновлення електроспоживання споживача;
✓порядку подання та термінів розгляду електропостачальником звернень, скарг, претензій та заявок, відповідно до стандартів якості надання послуг електропостачальника;
✓ розпорядку роботи, місцезнаходження та контактів структурних підрозділів Товариства, а також операторів систем розподілу;
✓ порядку переоформлення рахунків на нового власника;
✓ порядку реструктуризації заборгованості.