ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» нагадує про те, як формуються рахунки за спожиту електроенергію для побутових споживачів та чому важливо щомісяця передавати покази електролічильника оператору системи розподілу (ПАТ «Запоріжжяобленерго» або АТ «Укрзалізниця»).
Як формується сума до сплати
Початковий етап:
Побутові споживачі передають покази електролічильника оператору системи розподілу (ПАТ «Запоріжжяобленерго» або АТ «Укрзалізниця»).
Передати покази можна декількома зручними способами:
Телефоном, за допомогою голосового меню самообслуговування:
(061) 228-51-09
+38 (098) 168-01-01
+38 (050) 119-91-69
+38 (093) 170-23-35
За багатоканальним безкоштовним номером:
0 800 304 502 (з 08:00 до 20:00 щоденно)
На електронну адресу:
pokaz@zoe.com.ua
Через сайт ПАТ «Запоріжжяобленерго»
За допомогою Чат-боту в Telegram @ZPEnergoBot
Для споживачів, які підключені до мереж АТ «Укрзалізниця», прийом показів засобів обліку від побутових споживачів проводиться за телефонами:
(061) 720-31-17
(061) 720-30-73
У разі необхідності корегування показів можна звернутися за номером +38 (063) 465-98-84
Розрахунок:
Оператор систему розподілу (ПАТ «Запоріжжяобленерго» або АТ «Укрзалізниця») визначає обсяги спожитої електроенергії та направляє ці дані постачальнику електричної енергії (ТОВ «Запоріжжяелектропостачання»).
ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» на підставі даних про обсяги спожитої електроенергії формує рахунки за спожиту електричну енергію, які направляє побутовим споживачам для оплати.
Звертаємо Вашу увагу
Необхідно вчасно передавати покази електролічильника. Прийом показів триває протягом останніх 2-х днів поточного місяця та 3-х перших днів наступного місяця. Якщо побутовий споживач не передав дані про фактичні покази засобу обліку, оператор системи розподілу (ПАТ «Запоріжжяобленерго» або АТ «Укрзалізниця») визначає середньодобовий обсяг за календарний місяць згідно з вимогами Кодексу комерційного обліку. При цьому, обсяг, визначений розрахунковим методом, може відрізнятись від фактичного споживання.