Кол-центр ТОВ “Запоріжжяелектропостачання”

Багатоканальний кол-центр

Для отримання в телефонному режимі фахової консультації або роз’яснення з питань, що стосуються послуг електропостачання, телефонуйте за номером:

(061) 228 22 20

(дзвінки здійснюються згідно з тарифами оператора)

Режим роботи:
8:00 — 17:00 (понеділок-четвер)
8:00 — 15:45 (п’ятниця)

або пишіть на електронну адресу:

Обов’язково надайте інформацію, для проведення Вашої аутентифікації:

  1. Номер особового рахунку (о/р)
  2. ПІБ власника о/р
  3. Адреса
  4. Контактний номер телефону (електронна адреса)
Кол-центр надає інформацію щодо:

  • загальних умов електропостачання;
  • порядку укладення договорів;
  • чинних тарифів на електричну енергію;
  • порядку розрахунків за спожиту електричну енергію, реквізитів для оплати спожитої електричної енергії та термінів оплати;
  • стану рахунку споживача (оперативну інформацію щодо обсягу спожитої електричної енергії (у т.ч. за періодами часу доби), суми нарахування, отриманого платежу, а також динаміку обсягів електроспоживання та здійснених платежів за попередні розрахункові періоди), за умови ідентифікації споживача;
  • порядку надання пільг та субсидій на оплату спожитої електричної енергії;
  • порядку реєстрації (супровід реєстрації) в особистому кабінеті споживача на веб-сайті Товариства;
  • порядку зміни електропостачальника;
  • порядку відключення/відновлення електроспоживання Споживача;
  • порядку подання та термінів розгляду електропостачальником звернень, скарг, претензій та заявок, у відповідності до стандартів якості надання послуг електропостачальника;
  • розпорядку роботи, місцезнаходження та контактів структурних підрозділів Товариства, а також операторів систем розподілу;
  • з інших актуальних інформаційних питань, які належать до компетенції Кол-центру Товариства.