ТОВ "Запоріжжяелектропостачання"

Часті запитання

В першу чергу, необхідно з’ясувати, чи відповідають покази лічильника, згідно яких проводилась оплата, показам, вказаним в особовому рахунку. Як правило, розбіжності між показами виникають в тому випадку, коли споживач не надає інформацію, стосовно обсягів місячного споживання електричної енергії своєму оператору системи розподілу ПАТ «Запоріжжяобленерго» та АТ “Укрзалізниця” (далі ОСР). В такому випадку ОСР вказує замість фактичних показів розрахункові, які визначаються виходячи з даних про покази лічильника, зафіксовані між двома послідовними зчитуваннями, та кількості днів між цими зчитуваннями показів, відповідно до вимог Кодексу комерційного обліку. В результаті цього, ОСР може передати інформацію постачальнику стосовно обсягів споживання електричної енергії абонента, яка буде в значній мірі відрізнятися від тих даних, які фіксує для себе споживач. Як наслідок, на особовому рахунку абонента можуть виникати як переплати так і заборгованості.
Тому, для недопущення подібних ситуацій, дуже важливо вчасно передавати покази лічильника до ОСР, для того, щоб постачальник мав можливість сформувати коректні рахунки для сплати.
Якщо розбіжності між обсягом спожитої електричної енергії і показами лічильника між абонентом і ОСР відсутні, необхідно звернутися до постачальника електричної енергії ТОВ “Запоріжжяелектропостачання”, для перевірки правильності розрахунку.

ТОВ “Запоріжжяелектропостачання” надає інформацію стосовно стану особового рахунку абонентів до АТ КБ «Приватбанк» (інших банківських установ та організації, що здійснюють прийом платежів від населення) один раз на місяць (до 10 числа місяця, наступного за розрахунковим). Тому, після проведення оплати абонентом за спожиту електричну енергію, стан рахунку, який відображається в сервісі «Приват-24» (інших платіжних системах) не змінюється. Для отримання достовірної і актуальної інформації стосовно стану особового рахунку за спожиту електричну енергію, рекомендуємо Вам звертатися до відділів обслуговування споживачів ТОВ Запоріжжяелектропостачання”, телефонувати до Кол-центру Товариства, Інформаційно-консультаційного центру за номерами телефонів, які зазначені на сайті в розділі КОНТАКТИ або зареєструватися в особистому кабінеті ТОВ “Запоріжжяелектропостачання” за посиланням, яке розміщене на головній сторінці сайту

Причиною відсутності електропостачання або погіршення показників якості електропостачання в частині рівня напруги, як правило, стає виникнення аварійної ситуації в електричній мережі, від якої «живиться» об’єкт нерухомості споживача. Тому, для отримання інформації стосовно даного питання, необхідно звернутися до організації, на балансі якої знаходиться дана електромережа, тобто до оператора системи розподілу (ПАТ «Запоріжжяобленерго», АТ «Укрзалізниця»), або управляючої компанії, ОСББ тощо.

Для відновлення електропостачання після відключення за заборгованість, власнику особового рахунку необхідно звернутися до відділу обслуговування споживачів постачальника електричної енергії ТОВ “Запоріжжяелектропостачання” для отримання рахунку до сплати за послуги оператора системи розподілу (відключення та підключення електричної енергії), а також написання заяви про відновлення електропостачання.
Після погашення заборгованості, а також оплати рахунку за послуги оператора системи розподілу, відновлення електропостачання відбувається, відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, протягом 3 робочих днів у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості.
У разі відключення електропостачання за заборгованість, яка утворилась станом на 01.01.2019р. за відновленням електропостачання необхідно звернутись до попереднього електропостачальника ПАТ “Запоріжжяобленерго” або АТ “Укрзалізниця” (процедура відновлення електропостачання аналогічна).

Для переоформлення особового рахунку, в першу чергу, необхідно звернутися до Вашого оператора системи розподілу ПАТ “Запоріжжяобленерго” або АТ “Укрзалізниця” для переоформлення особового рахунку з оператором системи розподілу і отримання паспорту точки розподілу. Перелік необхідних документів для переоформлення необхідно дізнатися у оператора системи розподілу.
Для переоформлення особового рахунку в ТОВ “Запоріжжяелектропостачання” новому власнику нерухомого майна необхідно звернутися до районного або міського відділу ТОВ “Запоріжжяелектропостачання” за місцем проживання з наступними документами (копіями):
1. Документи, які надає оператор системи розподілу:
— паспорт точки розподілу;
— договір про надання послуг з розподілу електричної енергії
— відомості про розрахунковий засіб обліку;
— акт технічної перевірки розрахункового засобу обліку (за наявністю).
2. Паспорт нового власника особового рахунку
3. Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера нового власника особового рахунку
4. Документи про право власності на нерухоме майно.

З 01 жовтня 2019 року запроваджено монетизацію пільг на оплату житлово-комунальних послуг. Відповідно до ухваленого рішення, з 1 жовтня 2019 року паралельно функціонують дві системи надання пільг у грошовій формі – готівкова і безготівкова. Пільги у безготівковій формі з 1 жовтня 2019 року призначаються усім пільговикам в автоматичному режимі, за прикладом безготівкового надання субсидій через АТ «Ощадбанк». Пільговики, які подали заяву до органу соціального захисту населення до 15 жовтня 2019 року заяву на отримання пільг готівкою виплата здійснюється у готівковій формі у зазначений у заяві спосіб (банк або пошта). При грошовій готівковій формі кошти пільговикам надходять на їх особисті рахунки в будь-якому банку або через виплатні об’єкти АТ “Укрпошта”. У такому випадку пільговики мають можливість зняти кошти з власного рахунку у будь-який зручний час та самостійно щомісяця розраховуватись за комунальні послуги. Враховуючи численні побажання пільговиків, які не надали до 1 жовтня минулого року заяви на виплату пільг готівкою, внесено зміни до Порядку надання. З 1 січня 2020 року пільговики мають право у будь-який час подати заяву про перехід на монетизовану (готівкову грошову) форму виплат на житлово-комунальні послуги. Тобто урядовим рішенням скасовано обмеження, яке не дозволяло пільговикам отримувати монетизовані пільги після 15 жовтня (на опалювальний період) і 15 травня (на неопалювальний період). Відповідне рішення було прийнято на засіданні Уряду 27 грудня (постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2019 року №1123). У разі подачі заяви про надання пільг з оплати житлово-комунальних послуг у грошовій готівковій формі протягом опалювального періоду виплата пільг проводиться тільки через банківські установи шляхом перерахування коштів на рахунок пільговика в уповноваженому банку.
Просимо пільговиків визначитись із формою отримання пільг – готівка чи безготівка — та для отримання пільг готівкою надати до органу соціального захисту населення за місцем проживання відповідну заяву із зазначенням банківських реквізитів.