Щодо не отримання рахунків на оплату вартості спожитої електричної енергії

Стосовно питання щодо не отримання квитанцій на оплату послуг електропостачання ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» повідомляє наступне:

У здійсненні ліцензійної діяльності ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» керується Законом України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017р. №2019-VII (зі змінами), Правилами роздрібного ринку електричної енергії (далі — ПРРЕЕ), що затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018р № 312, Постановами Кабінету Міністрів України, іншими нормативними документами та урядовими рішеннями.

Пунктом 12 Комерційної пропозиції «Побут», яка є додатком до Договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг, передбачено, що Постачальник може інформувати, повідомляти споживача, з яким укладено Договір, про суми до сплати по рахунках, виставлених згідно з умовами Договору та строки їх оплати, шляхом направлення відповідної інформації:

— через особистий кабінет споживача на своєму офіційному сайті у мережі Інтернет;

— засобами електронного зв’язку на електронну адресу вказану у заяві-приєднання до умов договору;

— СМС-повідомленням на номер, який зазначений у заяві-приєднання до умов договору;

— в центрах обслуговування споживачів, тощо.

В зв’язку з вищевикладеним ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» пропонує споживачам зареєструватись в особистому кабінеті споживача на офіційному сайті http://zpep.com.ua/ або перейти за посиланням https://billing.zpep.com.ua/. В особистому кабінеті споживачі отримують можливість не тільки отримувати платіжні документи (квитанції) в електронному вигляді, контролювати нарахування та оплату за спожиту електричну енергію, а також вносити покази лічильника, які автоматично будуть перенаправлятися до програмного комплексу ПАТ «Запоріжжяобленерго». Для ознайомлення з функціоналом особистого кабінету пропонуємо скористатись «Інструкцією користувача особистим кабінетом» за посиланням http://zpep.com.ua/wp-content/uploads/2020/02/InstruktsiiaKorystuvachaOsobystymKabinetom.pdf.

У разі відсутності можливості скористатися особистим кабінетом, отримати інформацію про стан свого особового рахунку споживачі мають можливість за наступними телефонами:

Кол-центр: (061)2282220

Інформаційно-консультаційний центр: 0638400145, 0638400201, 06399662.