Часті запитання

В першу чергу, необхідно з’ясувати чи відповідають покази лічильника, згідно яких проводилась оплата, показам, вказаним в особовому рахунку. Як правило, розбіжності між показами виникають коли споживач не надає інформацію стосовно обсягів місячного споживання електричної енергії своєму оператору системи розподілу ПАТ «Запоріжжяобленерго» та АТ «Укрзалізниця» (далі — ОСР). В такому випадку ОСР вказує розрахункові покази, відповідно до вимог Кодексу комерційного обліку. В результаті цього, ОСР може передати інформацію постачальнику стосовно обсягів споживання електричної енергії абонента, яка буде в значній мірі відрізнятися від тих даних, які фіксує для себе споживач. Як наслідок, на особовому рахунку абонента можуть виникати як переплати так і заборгованості.
Тому, для недопущення подібних ситуацій, дуже важливо вчасно передавати покази лічильника до ОСР, для того, щоб постачальник мав можливість сформувати коректні рахунки для сплати.

Причиною відсутності електропостачання або погіршення показників його якості в частині рівня напруги, як правило, стає виникнення аварійної ситуації в електричній мережі, від якої «живиться» об’єкт нерухомості споживача. Тому, для отримання інформації стосовно даного питання, необхідно звернутися до організації, на балансі якої знаходиться дана електромережа, тобто до оператора системи розподілу (ПАТ «Запоріжжяобленерго», АТ «Укрзалізниця»), або управляючої компанії, ОСББ тощо.

Для відновлення електропостачання, після відключення за заборгованість, власнику особового рахунку необхідно звернутися до центру обслуговування клієнтів ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» для отримання рахунку на оплату послуг оператора системи розподілу (відключення та підключення електричної енергії), а також написання заяви про відновлення електропостачання.
Після погашення заборгованості, а також оплати рахунку за послуги оператора системи розподілу, відновлення електропостачання відбувається, відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, протягом 3 робочих днів у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості.

Для переоформлення особового рахунку і отримання паспорту точки розподілу, в першу чергу, необхідно звернутися до Вашого оператора системи розподілу ПАТ «Запоріжжяобленерго» або АТ «Укрзалізниця», який і надасть перелік документів, необхідних для переоформлення.
Для переоформлення особового рахунку в ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» новому власнику нерухомого майна необхідно звернутися до центру обслуговування клієнтів Товариства з наступними документами (копіями):
1. Документи, які надає оператор системи розподілу:
• паспорт точки розподілу;
• договір про надання послуг з розподілу електричної енергії;
• відомості про розрахунковий засіб обліку;
• акт технічної перевірки розрахункового засобу обліку (за наявності).
2. Паспорт нового власника особового рахунку.
3. Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера нового власника особового рахунку.
4. Документи про право власності нерухомого майна.

Коли у клієнта виникає заборгованість і він не може її відразу погасити, ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» пропонує оформити договір щодо реструктуризації заборгованості строком на 3 місяці. Для цього необхідно звернутися до центру обслуговування клієнтів, написати заяву і подати необхідні документи. Зокрема, копії паспорта й ідентифікаційного коду, довідки про склад сім’ї та дохід кожного члена родини за останні 6 місяців. Укладення сторонами та дотримання споживачем узгодженого графіка погашення заборгованості не звільняє споживача від поточних розрахунків. Порушення споживачем графіка погашення заборгованості дозволяє ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» достроково розірвати договір про реструктуризацію в односторонньому порядку.

У випадку, якщо в отриманому Вами рахунку за спожиту електричну енергію зазначені некоректні покази електролічильника рекомендуємо скористатись одним із запропонованим нижче способів вирішення питання:
1. Звернутись до оператора системи розподілу:
• ПАТ «Запоріжжяобленерго» 0 800 304 502;
• АТ «Укрзалізниця» (063) 465 98 84.
2. Звернутись до центру обслуговування клієнтів ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» для оформлення заяви на коригування обсягів споживання.

Достатньо звернутися до оператора системи розподілу ПАТ «Запоріжжяобленерго» або АТ «Укрзалізниця» з відповідною заявою. Телефон для довідок 0 800 304 502 або (061) 720 31 17, (061) 720 30 73 відповідно.

Інформацію щодо стану рахунку або суму останнього платежу можливо отримати за телефоном Кол-центру (061) 228 22 20, після проходження аутентифікації.
Для аутентифікації необхідно надати:
• номер особового рахунку (о/р)
• ПІБ власника о/р
• адресу.
Також стан рахунку буде доступним для перегляду після реєстрації в Особистому кабінеті на сайті ТОВ «Запоріжжяелектропостачання».

У разі неотримання від споживача показів лічильника, фактичний обсяг споживання електричної енергії за розрахунковий місяць визначається розрахунковим шляхом за значенням середньодобового обсягу споживання.
Питання коригування показів знаходиться в компетенції оператора системи розподілу:
• ПАТ «Запоріжжяобленерго» 0 800 304 502;
• АТ «Укрзалізниця» (063) 465 98 84.
ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» сформує новий рахунок за спожиту електроенергію після надходження скоригованих даних від ОСР.

1. Призначення платежу вказано неправильно.
Зверніть увагу, що при сплаті рахунків за спожиту електричну енергію в призначенні обов’язково потрібно вказати особовий рахунок та адресу.
Пам’ятайте, що правильно вказаний особовий рахунок та адреса — запорука швидкого та коректного зарахування коштів.
2. Некоректно вказані реквізити одержувача.
Ознайомитись з правильними реквізитами для оплати спожиту електричну енергію можна за посиланням.
Щоб уникнути таких прикрих помилок, радимо бути уважними та обов’язково перевіряти правильність внесення даних при оплаті спожитої електроенергії.
В разі, якщо Ви помітили невідповідності між сплаченими та зарахованими коштами, одразу зателефонуйте за номерами, вказаними на сайті Товариства, або відвідайте центр обслуговування клієнтів ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» і напишіть відповідну заяву для з’ясування причин некоректного зарахування коштів. Не забудьте додати до звернення копію квитанції про сплату коштів, які не зарахувались на ваш особовий рахунок.

Основною причиною не надходження квитанцій на електронну пошту є невірно вказана електронна адреса. З метою перевірки та коригування даних для отримання електронних квитанцій радимо звернутися до Кол-центру Товариства за номером телефону (061) 228 22 20.

Для оплати спожитої електроенергії у відділенні «Укрпошти» Вам достатньо знати свій особовий рахунок або реквізити для оплати та суму нарахувань, яку можна дізнатися в пунктах прийому платежів, в «Особистому кабінеті споживача», за телефонами міських і районних відділень та Кол-центру Товариства.

Можливо Ви намагаєтеся увійти до старого кабінету, доступ до якого припинено для всіх споживачів через зміни в системі. Спробуйте увійти до оновленого «Особистого кабінету».
Якщо і цей спосіб виявився не дієвим, радимо звернутися до Кол-центру Товариства за номером телефону (061) 228 22 20.